sobota, 18 stycznia 2014

Kristen Stewart zagra w romantycznej adaptacji "1984"

Kirsten Stewart zagra u boku Nicholasa Houlta, chłopaka Jennifer Lawrence, w nadchodzącym futurystycznym romansie, zatytułowanym "Equals".

Equals" jest adaptacją filmu z 1956 roku o tytule "1984", który był z kolei ekranizacją powieści Georga Orwella. Reżyseruje Drake Doremus, który uważa, iż Stewart i Hoult idealnie pasują do ról, a chemia między nimi z pewnością będzie wyraźnie odczuwalna. Sama aktorka natomiast jest odrobinę przerażona rolą.
Nie wierzę, że się na to zgodziłam. Jestem przerażona. Chociaż to produkcja bazująca na prostym koncepcie, to jest bardzo ambitna. To historia miłosna na bardzo ogromną skalę. Boję się. Ufam Drake'owi i wierzę, że stworzy coś bardzo naturalnego i wiarygodnego. Ale mówiłam mu, nie oczekuj ode mnie, że dam radę to zrobić. To jest zbyt trudne. Odpowiedź odmowna nie wchodziła jednak w grę. Już niejednokrotnie podpisywałam dokumenty, w których zrzekam się pretensji do reżysera, ale tak dużych wymogów się nie spodziewałam.  Kristen Stewart  
źródło

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

share

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...